keskiviikko 14. marraskuuta 2018

Joulumysteeri / Taito


Ou jee! Tänään postilaatikosta tupsahti kirjekuori, jossa oli Ihana vyyhti lankaa!



TAITO Special värjäys Tuulian väripadasta! Tosi kaunis vihreä, joka ei nyt näissä kuvissa toistu mutta ehkä jonain toisena päivänä saan paremmin värin esille, toivotaan.

Lauantaina siis alkaa tämä mysteerisukkien neulominen. Projektiin voit tutustua Taiton FB-sivulla. 
Mä tilasin langan heti koska useimmiten nopeat syövät hitaat;) Keskiviikko (siis tänään) klo 18 asti lankaa voi vielä tilata Taiton nettikaupasta, mutta sitten langat lähtevät sieltä Tampereen messuille. Jos lankaa jää messuilta niin ne tulevat takaisinn nettikauppaan.  Tuolla FB-sivulla on kaikki tieto mitä tarvitset, ohjeen julkaisupäivät yms.

Puikot valmiiksi ja vyyhti kerälle!

x x x


Yksi neuleprojekti peruuntui mun osalta niin nyt mulla on tällaiset herkkulangat vapaina käytettäväksi! Muutama idea on jo mielessä mutta rauhassa mietin mitä oikeasti haluan ja tarvitsen näistä tehtävän.

 
Joo, ei valokuvien päiväys yhtään valehtele, nämä on ostettu Snurresta jo maaliskuussa!

Happy Knitting!

KS

2 kommenttia:

  1. Ihkuja värejä!
    Erilaiset porukkaneulonnat on niin kivoja.

    VastaaPoista
  2. Näinkin tuon langan messuilla. Minulle ei oikein nämä mysteerineulonnat sovi joten päätin, varsinkin kun tiesin että minulla on sopivan paksua saman väristä lankaa kotona, että houkutuksesta huolimatta sai lanka jäädä jonkun toisen poimittavaksi.
    Ompa kaunis LEM vyyhti.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.