Lauantaina oli aikas lämmintä niinpä en paljoa jaksanut keskiajassa kulkea. Näytelmästä katsoin pari jaksoa.
14. On syytä juhlaan
15. Piispan tyttären oikeudet
Kätityöläismarkkinoilla oli rantakadun täydeltä väkeä.
Makasiineilla ravintolapöydätkin olivat ahkerassa käytössä. Minä join Vichyn tämän puun alla.
Tämä laukuntekijän nauhankääntölaite olisi ollut kätevä apu isälläni kun hän koteloita ja salkkuja valmisti.
Ostinpa itselleni siivousliinan!
Sellaista lauantaina.
KS























Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos kommentistasi.