sunnuntai 12. maaliskuuta 2006

Polvisukat






Lanka: Nalle Colori, 150 g
Puikot: 3.0
Ohje: Novita Talvi/05, malli nro 41


Koska ensin valmistuneen sukan teräosa tuntui aika väljältä ja kantapää
ohjeen mukaan tehtynä oli liian kapea, niin purin sen kantapäähän asti.
Uusi, leveä  /             ohjeen kapea kantapää


Tein kiilakavennuksia reilummin ja sain sukista sopivamman kokoiset.
Pituutta jatkoin poimimmalla silmukat resorista ja sain käytettyä loppulangan hyödyllisesti, 5 cm lisää vartta.

Blogivuosi

Vuosi on vierähtänyt kun sormet tutisten kirjoitin ensimmäisen
kirjoituksen blogiin. Kylläpä se oli silloin jännittävää. Ahkerasti
olenkin kirjoittanut = 231 kirjoitusta!

Neuleita olen
esitellyt paljon, blogin ja nettineuleyhteisöjen innostamana
neulomiseni on lisääntynyt huomattavasti entiseen verrattuna. Olen
oppinut paljon uutta ja uskaltanut kokeilla uusia tekniikoita.
Olen tutustunut virtuaalisesti moneen ja tavannut neule- ym. tapaamissa mukavia neulojia.

Paljon kaikenlaisesta muustakin olen kirjottanut.
Ilokseni olen kommenteista saanut lukea, että nuo tarinani ovat kiinnostaneet lukijoitani.

Myös
lukuisan määrän amatöörikuvaajan kuvia olen näytille laittanut. Kuvat
eivät aina ole lähelläkään hyvää tasoa mutta olen ne halunnut näyttää
ja laitan vastakin valittelematta "kuvan huonoa laatua".

Aika näyttää löytyykö vielä kirjotettavaa toiseksikin vuodeksi ja valmistuuko käsitöitä samaan tahtiin.
Nyt sormet syyhyävät aloittamaan kahta uutta työtä, kumpi pääsisi ensin puikoille? Ja yksi tilaustyö etenee siinä sivussa.

KS



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.