perjantai 12. lokakuuta 2012

Ei kirjoittaminen innosta / keittiöhaaste

Tervehdys pitkästä aikaa. Muhun on iskeny totaalinen kirjoitus-blääh. Monta kertaa on mielessä ollut, että täytyis muutama kesäkuva laittaa jne. mutta kun ei lähde näppis laulamaan niin ei voi mitään. Ja on tässä ollut vähän kiirustakin, tai en mä nyt niin kiireestä tiedä mutta yhtä ja toista menoa on ollut.

Nyt on asunnon myynti menossa. Siitäpä tuli mieleeni laittaa pari kuvaa mun keittiöstä kun blogeissa on liikkunut ns. keittiöhaaste. Kivoja keittiötä on näytetty. Tämä mun keittiö nykyasussaan ja Terhin keittiö ovat varmasti toistensa ääripäät:)



Myynti-ilmoituksessa on paljon parempia kuvia, (niissä kyll keittiönpöytä on vielä paikallaan, mutt nyt se on jo vaihtanu keittiötä):

Sillä aikaa ku mä oon siivonnu kaappeja, pessy ikkunoita ja nuohonnu patterinvälejä niin pojan Max-koira on ilmeisesti pelannu tietsikapelejä;)

KS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.