lauantai 14. maaliskuuta 2015

Pöllöpussukat on arvottu

Lupasin vain kaksi palkintoa mutta sainkin Pöllökankaasta tehtyä 3 ranneroikotin kässäpussukkaa.
37 kommentista 4 ei osallistu arvontaan, siis 33 kommenttia on numeroitu saapumisjärjestyksessä.
1. Anitta 2. Sude 3. Marjut 4. Maria 5. Cesilia
6. LeaP 7. Megi 8. Routa 9. Knea 10 Eila
11. Neili 12. Outi-M 13. Marja-Liisa Aronen 14. Enkulin käsityöt 15. JaanaM
16. Päivis 17. Kiki, purkaja 18. Iso Gnu 19. Pirjo W 20. Intsu
21. Anonyymi Kaisu Tuominen 22. Katju 23. Anonyymmi Leena 24. Anonyymi Tytti Klemetti 25. Anonyymi Alice
26. Anonyymi Minttu47 27. Anonyymi Hiisukas 28. Anki 29. Vipinmamma 30. Anonyymi Siinatar
31. Marle 32. KatriK 33. MarjattaT


Random Number Genarator arpoi kolme numeroa:
Here are your random numbers:
4 13 25 
Timestamp: 2015-03-14 17:00:06 UTC

Voittajat ovat: 4.  Maria , 13. Marja-Liisa , 25. alice

Marian osoitteen tiedänkin, Marja-Liisa Aronen ja alice ilmiantakaa osoitteenne e-meilillä (tiina52 at luukku piste com) niin saan laittaa pöllöpussukat matkaan.
EDIT: Kiitos, voittajat ovat ottaneet yhteyttä.

X X
Kiitos kaikille onnittelijoille ja muisteluita kirjoittaneille. Kyllä mä teidät "vanhat tutut" muistan kenet mistäkin.
Nro 31. Marlen kanssa tehtiin just kivat vaihtokaupat: mä annoin mun karkkipaperit ja sain tosi kivat pussukan. Siinä kulkee saaripoluilla tärkeä omaisuus mukana. Hauskaa on se, että pussukan vuorikankaana on koiranputkikangas, joka on ollut mulla verhona teltassa! Oon siis antanut kankaan pois, ei oo Marle sitä käyny saaressa vohkimassa. Onhan mulla toinenkin oikein kiva kalapussukka, joka maailmallakin reissannut.



Nro 33. MarjattaT on mielessä aina uuniruokaa touhutessa;)
Nro 7. Megillä on hauska/outo e-osoite, ja nimi on sama kuin broidin vaimolla.
Nro 5. Mun tunnistimessa on kirjain C niinkuin Cesilia.
Nro 23. Leena kujertelee viestejä, ekan kerran oltiin yhteydessä ainakin 8 vuotta sitten.
Tässä nyt vain muutama esimerkkinä mainittuna.

xx
Itiksen ostosparatiisiin on tullut belgialainen vohvelibaari, Waffle Bar. Herkkujen ohi olen monta kertaa kävellyt mutta nyt ei enää kestänyt kieltäytyä.


Vohveli, kuumaa suklaakastiketta, suklaajäätelö, omenasiivuja, kermavaahtoa ja mun lempparia Halvaa tuo kasa vohvelin päällä. Huh, oli kyll oikea makeuspommi mutta hyvää. Ehkä kerran kuussa saattaa tällaisen syödä.
KS

6 kommenttia:

  1. Onnittelut voittajille, hienot pussukat voititte. Minulle kyllä keplaa ne jämäpalat : )

    VastaaPoista
  2. KIITOS KristiinaS, voitinkin ihanan pöllöpussukan. Tuo malli on mahtava ja pöllöt ovat suosikkejani;)
    Ihania herkkuja olet nautiskellut, nam. Mulla jatkuu vielä 100 päivää ilman karkkia, loppuu 10.4. Ekana aion syödä lakritsaa, nam.

    VastaaPoista
  3. Voi herran pieksut sentäs. Jotenkin onnistuin missaamaan tuon kymmenvuotis-kirjoituksen, joten onnittelut näin sitten jälkeen päin. Ihania pussukoita saivat voittajat. Terkut täältä Ossilasta!

    VastaaPoista
  4. Oi mikä voffeli, nams!
    Onnea pitkästä blogitaipaleestasi. Harmillisesti vain osa blogielämääsi hävisi.
    Muuten, sinut on haastettu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi, kiitos mutta ei kiitos. Mä en haasteita jaksa enkä tykkää niistä. Joskus muinoin ku se oli uus juttu niin osallistuin.

      Poista
  5. Onnea voittajille ja onnea 10 vuoden taipaleesta, äkkiä se on mennyt ja mekin jo tunnettu monta vuotta, niin se aika lentää. Oi mikä herkkuvohveli!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.