tiistai 28. huhtikuuta 2015

Uusi tietsika



Mun hyvä ja kiva tietsika meni pimeäksi. Ihan vaan mustaa ruutua näytti mulle, voi voi. Kauppaan ja Visa vinkumaan. Nyt mulla on uusi kone. Jotain tarvii vähän opetella mutta kyllä tämä tästä. Näppis on vähän hidas, ei oikein pysy mun kirjoitusnopeudessa mukana vaan sanat tahtoo tulla yhteen ja kirjaimia jää puuttumaan. Niin että sorry jos on kirjoituvirheitä paljon.



 MUOKS: Oho, jotain meni pieleen. Mä en tiedä miten mä saan kuvat sinne Picasaan?? Nyt ne näkyy blogissa mutta eitässä  kirjoitustilassa. Voi hemmetti.

Ehkä mä sen vanhankin koneen saan korjattua, jos haluun euroja siihen  vielä laittaa, joku muistijuttu siinä on mennyt rikki. Sen emolevy on mulla nyt tossa semmosena varmuustallennusboxina.

JiHaa! Enää yks viikonloppu tässä kotosalla ja sitt se onkin jo menox The Saareen!
KS

10 kommenttia:

  1. Vai sanoi vanha ystävä sopimuksen irti =) Mulla teki samaa ja välillä väitti että ram on kaatunut. Mikä ihmeen ram. Aikani kun näpytteli niin taas toimii. Tätä minun konettani uskaltaakin näpytellä kun on jo 8 vuotta vanha.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, ram? olis rem niin sen tunnistaa unijaksoksi (rem-uni).
      Nyt mä oon sekaisin tuon Picasan kanssa. En mä osaa sitä toimittaa. arrggh. En oo koskaan käyttänyt.

      Poista
  2. Voi, voi. Tollaset tietsikan laukeemiset on ikäviä. Voi monta hyvää juttu kadota lopullisesti. Ja aina se on uuden koneen kanssa ensin tutustuttava, et pääsee tatsiin.
    No mut onnea uudelle kapistukselle ja pitkää yhteiseloa teille.
    Malttaaks enää nukkuakaan kun Saarikausi on ihan kohta alkamassa ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei malta nukkua, ei. Kaikenlaista mietittävää tulee mieleen justt ku pitäis nukahtaa, niih. Oon jo melkein pakannut, siis ottanut esille tavaroita ja vaatteita yms. Lista on jääkaapin ovessa. Jotenkin tuntuu, että vuosi vuodelta vähemmillä kamoilla lähtee liikkeelle.

      Poista
  3. Onnea uudelle tietokoneelle sekä kärsivällisyyttä sen kanssa ja pitkää elonkaarta. Hyvää saarikauden odotusta myös!

    VastaaPoista
  4. Onnea uudelle koneelle. Heti totut kaikkiin uuden koneien hienouksiin.

    VastaaPoista
  5. Ai, kun kivaa. Pääset opettelemaan uutta konetta ja laitetta. Ja sitten ne kaikki ihanat käyttöönotot ja päivitykset ja muut kaikki kivat pikku jipot. Joskus toisinaan menee hermo näiden it- ja atk-juttujen parissa. Tiedän sen niiiiiiin hyvin... Juuh! Mutta toivottavasti alkaa sujua jouhevasti. Ja mitä...onko saarikausi jo näin lähellä. Voi hyvän tähden tätä ajan juoksua. Toden totta, Oi ihana toukokuu, sehän on jo ovella. Tänään tuntuikin kivan kesäiselle. Olisipa villiä tulla käymään sinne Kaunissaareen kesäkuumalla. (Äläs sano, jos vielä tulenkin....?) Mutta keväisen kuplivaa vapun aikaa ja hyviä hokaisuja pakkailujen ja kaiken muun parissa. Terkkusin kujerrellen, Leena

    VastaaPoista
  6. Tekniikka on epäluotettavaa. Ram on muuten "random access memory" :)

    Saarikausi tosiaan lähenee. Vai että on pakkauslista lyhentynyt taas? Muutama vuosi sitten totta tosiaankin oli enemmän tavaraa kuin esimerkiksi vuosi sitten! Toivotaan poutasäätä, mutta sateessakin pärjätään - ja on pärjätty!

    Maria

    VastaaPoista
  7. Vai petti pitkäaikainen kamu-tietsikka. Sellaisia ne ovat. Oikeita ketkuleita. Se ram sitten vielä suomennettuna on lyhytaikainen käsittelymuisti. Mitä se sitten tekee, niin en oikein tiedä, vaikka olin vuosikausia yhdessä tietokonefirmassa töissä. Onnea nyt uudelle hienolle tietsikalle vaan. Terkut Ossilasta ja ihana ajatella, että Saari-kausi lähestyy. Toivon lämmintä kevättä ja kesää!!! Terkut Ossilasta.

    VastaaPoista
  8. No hitsi, eihän se sun kone ollut edes vanha! Mun tää HP:n pöytäkone on vissiin 10 vuotta vanha. Kai se kohta pimahtaa...niinpä, kohta se saareilu alkaa :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.