perjantai 4. syyskuuta 2015

Pikaisesti ostoksilla

Olihan se käytävä ihan stadissakin ennen saareen menoa. Oli mulla tarpeellistakin ostoslistalla.
Snurresta Lang Quattro puuvillalankaa, muutama lisäväri Swirling Bag -pussukoita varten.
Siellä sitt tuli huono omatunto kun en oo vielä kertonut Puikkomaisterin sukkakirjasta ('eilen tein' kirjoittaa julkkareista).  Mä olen sitä ahkerasti saaressa lukenut ja ihaillut malleja, kerron sitt tarkemmin kun kotiudun. Ehkäpä haen kirjaan Tiinan nimmarin kun hän Snurressa vierailee kuun loppupuolella (21.9.?)


Scandinavian Outdoorin alepäiviltä ostin retkimuonaa. Maistiaisetkin oli ja hyvältä maistui. Mountain Housen ruuat on ensin tehty valmiiksi ruuaksi ja vasta sitten pakastekuivattu. Näin niissä on se oikean ruuan maku.
Kirjastossa odotti noutoa pitkään tilauksessa ollut uusin Soturikissat kirja - Pimeyden joki. Tulis jo ilta, että pääsis lukemaan. Jännittävää.

Yks päivä sain päähänpiston että ehdottomasti tarviin pienen käsilaukun. Sellainen löytyi heti ekasta kaupasta, Fiorella, edullisesti. Väri on vanha roosa.


KS

3 kommenttia:

  1. Paljon hyviä hankintoja lyhyessä ajassa :)

    VastaaPoista
  2. Herkullisen väristä lankaa ja mielenkiintoinen kirja! Kiva että tuollastakin retkimuonaa on keksitty. Mä kanssa tarvitsisin ihan pienen käsväskyn ja Turusta olisin löytänytkin ihanan, se oli käsintehty ja kissa-aiheinen, mut T ei antanut mun ostaa sitä, se kun on niin järkevä, ainakin välillä ;) Kiva kun on luvattu loppuviikoksi kauniita kelejä, niin saat nauttia saareilusta paremmissa keleissä mitä nyt on ollut.

    VastaaPoista
  3. Luin sun tekemiset tuonne alkukesään asti. Kiva näitä on lukea vaikka jälkikäteenkin. Sulla on aina laatulankoja, olen huomannut.
    Olin minäkin silloin elokuussa siellä Snurressa kirjajulkkareissa. Olinpa päässyt jonkun valokuvaankin. En vaan muista kenen blogissa oli.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.