torstai 9. marraskuuta 2023

Armi Yarns, uusi lankakauppa

Ihan yllättäen on lankakauppa  ARMI YARNS  päässyt avaamaan ovensa ihan mun naapurissa! Mä en ole tiennyt mitään tällaisesta hankkeesta. Kävin Snurressa onnittelemassa kun kauppa täyttää 12 vuotta! Pitkä taival, jota olen seurannut ihan alusta asti. No niin, siis siellä Anne mainitsi tästä uudesta kaupasta. Heti, heti kotimatkalla meni tutustumaan.


 

@armiyarns  Laivalahdenkaari 29, Herttoniemi

(FB: https://www.facebook.com/people/Armi-yarns/61552060251587/ )

Kivoja laatulankoja on jo hyllyt täynnä, mm. Knitting for Olive, ja pöydällä on jo paljon vajentunut WoolMeOnce-vyyhtirivi. 


Lisää lankoja tulee vielä ja tarvikkeitakin. Mikä parasta: neuleiltojakin on luvassa! Mulla on vaan pieni kävelymatka sinne, alamäkeä.


 

Onnea uudelle kaupalle!

KS

7 kommenttia:

  1. Onpa kiva kun tulee uusia kauppoja. Pitää käydä tutustumassa. Ja neuleiltojakin luvassa, hyvä!

    VastaaPoista
  2. Kivalta kuulostaa ja noin lähellä sinua, hienoa. Noita Knitting for Oliven lankoja en vielä ole kokeillut. Neuleiltojakin, hyvä juttu.

    VastaaPoista
  3. Tervetuloa neulomaan ja fiilistelemään kaupan aukioloaikoina: ti-pe klo 11-18, la klo 12-16. Kaupassa tullaan myös järjestämään neuletatapaamisia ja muita pieniä tapahtumia. Osoite: Helsinginkatu 6.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis tämä. Lankakauppa Lamb & Co. avautuu pian Helsinkiin

      Poista
    2. Ooo, mä en vielä tiennyt tuon nimeä. Olin nähnyt että tuommoinen tulee Kallioon. Hyvä, nyt on taas enemmän tietoa. Kiva ku stadiin tulee uusia kauppoja. KS

      Poista
  4. Teillä siellä onkin vara valita lankakaupoista. Meillä s-market myy 7-veikkaa ja Nallea, eikä sitten muuta. Onneksi nykyään lankoja saa tilattua netistäkin ja sitähän minä hyödynnän. Valitettavasti välillä tulee hutejakin kun ei pääse ensin hypistelemään lankoja.

    VastaaPoista
  5. Hyvä että kauppoja tulee muuallekin kuin keskustaan, vaikka ei sielläkään niitä kovin montaa ole. Onnea uudelle kaupalle! Kiva kun sinulla on nyt neuletapaamisia aivan kävelymatkan päässä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.