lauantai 28. helmikuuta 2015

Ostoksilla


Katjun blogissa on niiiin herrrrkullisia kuvia Snurresta, ett nyt mun oli pakko mennä käymään. Kannatti! Kyll siel on paljon silmänruokaa, toinen toistaan ihanampia lankapalleroita ja vyyhtejä. Tämä liiketila on paljon avarampi ja kivempi kuin se edellinen, missä ei mitään vikaa siinäkään ollut. Malminrinteelle on helppo löytää ja onhan se enemmän keskustassa kuin Hietsu.
Monesta langasta on neulottu malliksi pipo, tässä lapaset. Niistä näkee ja tuntee hyvin millaista jälkeä langasta saa aikaiseksi.
Mä ostin kivoja tilpehöörejä, kaikenlaisia silmukkamerkkejä tarvii aina.

Sieltä sitten Kampintorin laidalla olevaan Hobby Pointiin. Ostin nuken hiuksia! Jospa vihdoin ja viimein saisin kunnostettua tämän pikkunukkeni.

Seuraavaksi Espan turistivilinän läpi Kauppatorille. Jee, Riihivillan koju oli avoinna. Kauniita värejä ja villan pehmeyttä on täällä tarjolla.


Mulla on joitakin värejä ennestään, nyt ostin valkoista pohjaväriä vyyhdin ja pienen vyyhdin punaista.

Usko nuuski ja tarkasti vyyhdit joka puolelta.
Neulomisiin!
KS

16 kommenttia:

  1. Tarttisi joskus käydä noin ihanan näköisessä lankakaupassa kuin toi Snurre. Toi Riihivillan kojukin voisi kanssa olla listalla. Se on vaan nii vaikeata lähteä täältä landelta... Terkkuja Ossilasta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Riihivilla on paikalla lauantaisin säävarauksella, kannattaa tsekata niiden blogista tiedotetta.

      Poista
  2. Oletkin tehnyt kiva kierroksen kaupungilla.
    Minä käväisin tuttavani kanssa Kädentaitomessuilla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jätin messut väliin ku lippu on aika kallis antiin nähden. Ennemmin ostin Snurresta pientä kivaa.

      Poista
  3. Olisipa tuo pääkaupunki lähempänä...
    Kaikkea ihanaa siellä taas on ollut tarjolla (alan kohta vihertää)
    mutta silti oikein ihanaa lukea ja katsella noita ihanuuksia, tykkään...

    VastaaPoista
  4. Langat on kyllä ihania ja tuo snurre vaikuttaa niin herkulliselta paikalta, etttä kai sielläkin täytyy käydä katsomassa, vaikka en juuri mitään neulokaan. Usko haistoi varmaan kaukaisen lampaan tuoksun. Ja kyllä minä karkkipapereita otan, jos sulla on niitä. Tuo vaikka sinne Puksun Novellikoukkuun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa siellä käydä vaikkei lankaa tarviikaan, enhän mäkään sieltä lankaa ostanut. Kauppiaan kanssa on kiva jutella, samoin miehensä.
      Okei, karkkipaprut on sun, tuon Puksuun.

      Poista
  5. Mua ei pidä päästää yksin ilman valvontaa tuonne Snurreen... Iiik..ihananoloinen kauppa! Mielenkiinnolla odotan tulevia päivityksiä, mitä tuosta nukestasi tai hänen hiuksistaan muotoutuu. Onko nukke siis oma lapsuusajan nukkesi, vai miten on päätynyt sulle? Terrrrrkkuja ja hyvää kevättä (kai nyt jo maaliskuussa saa toivottaa.... ;) ) ja Kaunissaaren odotusta Leenalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nukke on mun oma ja se oli mun paras, ellei ainoakin, pikkunukke. Kerron siitä sitt enemmän ku oon saanu sen kuntoon.

      Poista
  6. Äääh! Mun on pakko päästä Snurreen! Kerran oon vaan käynyt ja tuolloin tuli todettua, että en uskalla mennä sinnen ennen kuin on lompakko vähän paksumpi. No laihaakin laihempi se on ollut, mutta jospa tilanne korjaantuisi kevään kuluessa :) Mehän voitais mennä vaikka yhdessä? Ja samalla reissulla käydä vaikka Ekbergilla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos/kun stadille mennään niin tottakai Ekbergillä käydään, nautitaan herkuta paikanpäällä ja sä voit ostaa kotiinviemisiä.

      Poista
  7. Täytyy pitää Snurren nimi mielessä, jos joskus eksyy pääkaupunkiin muutenkin kuin lentokentälle :)

    VastaaPoista
  8. Usko onkin ihan aito neulojan kissa ja assistentti. Snurre tosiaan on kiva kauppa!

    VastaaPoista
  9. Minäkin olen menettänyt Snurre neitsyyteni. Kaksi kertaa viime viikolla :-).

    VastaaPoista
  10. Hieno homma :) Jos vaikka ens kuussa ehdittäis kun sit sulla alkaakin jo saarikausi. Vois tulla muutenkin vähän haistelemaan kaupunkituulia :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.