lauantai 7. tammikuuta 2017

Pehmeä Peipponen

Uskon uuden lelun tuoksuttelua

Just ennen joulua sain Sarilta lankavyyhdin, josta on nyt neuloutunut Peipponen nro 4.
 

Lanka: Madelinetosh, 96 grammaa kului mutta lankaa jäi 14 g niinpä vyyhti onkin ollut 110 g, hyvä niin ettei lanka loppunut kesken.
Puikko: Addi 4.0
Malli: Heidi Alander Peipponen
Tästä tuli hurjan pehmeä, ja lämpöiseltäkin tuntuu. Ihana.
 
x x x
 
Sarin luona majailleella Dorka kissalla oli herrrrkullinen kissanminttulelu. Nyt on Uskollakin sellainen. Kyllä se on tuolla enemmän leikkinyt = tapellut kuin muilla minttuleluilla. Kaupassa tiesivät kertoa, että ihan kaikki kissat ei kissanmintusta välitä. Usko ilmeisesti on niitä kissoja kun tämä tosi tömäkkä lelukaan ei niin paljoa innosta ensi huuman jälkeen.
Kaupassa näin karvaisen ison hämähäkin, tarantellalajisen Avicularia avicularia.
 

 


Huomio OULU! Olen tulossa Ouluun 11-12.2. Lanka-Taito viikonlopputapahtumaan Pikisaaressa. Matkajärjestelyt ovat vielä auki eli kannattaako tulla jo perjantaina? Olisko siellä  jotain kivaa perjantaiksi? Neuletapaaminen tai jotain muuta? Jos tiedät jotain niin kerro aika pikaisesti kommentilla tai s-postilla, matkavarauksen tekisin nyt hyvissä ajoin.
 
Joulua jo vähän olen korjannut pois mutta vasta Nuuttina viedään viimeiset.
KS

8 kommenttia:

  1. Hei Kristiina! Onko sinulla jo matkaseuraa Ouluun viikonlopputapahtumaan? Olemme tavanneet Ogelin neuletapaamisessa. Olen Leena Vantaalta, olet Ogelissa opastanut mm. neuleliinan teossa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole seuraa enkä ole vielä matkavarausta tehnyt, Taito-tapahtuman olen jo varannut.
      Ota yhteyttä s-postilla tiina52 @ luukku.com

      Poista
  2. Kaunis Peipponen, jälleen kerran. Heidin huiveilla on taipumus koukuttaa.
    Tuon viikon kun olet viikonloppuna Oulussa minä olen ke-pe Hesassa, alkaa se koulutus. Olen hotellissa yöt ja klo 17 asti meillä taisi olla ke ja to päivät.

    VastaaPoista
  3. Huivi on (melkein) yhtä ihana kuin Usko! Tuollaisen pitsin neulominen ei tulisi koskaan kysymykseenkään, jäljestä tulisi vain jotain tokkuraa ja syttyrää.

    VastaaPoista
  4. Uskolla on kissanpäivät. Kaunis Peipponen, väri ja malli.

    VastaaPoista
  5. Upeaa valotaidetta! Peipponen on aivan henkäyksen ohut.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.