keskiviikko 18. tammikuuta 2023

Läpälliset kynsikkäät

Lettlopia oli jäänyt edellisvuoden villapaidasta. Neuloin jämät pois miniälle läppäkynsikkäiksi. On nämä kyllä vähän tönköt mutta ehkä ne koiralenkillä kelpaavat.





Usko haluaa AINA maata just sen tavaran päällä mitä mä tarvitsen. Nyt se on mun lapas sukkakaavion päällä, Umpu-lapaset   sukat  on tekeillä. Välillä ihan valui pöydältä alas.




 

Kissan alla näkyy vihreätä ja keltaista muistilappua. Ne on ihan uusinta uutta, Innox: staattinen muistilappu! Ei liimaa, pysyy melkeinpä missä vaan pinnassa! Ja mikä parasta: made in Finland.

KS

6 kommenttia:

  1. Kivan väriset lapaset. Kissat kyllä osaavat ottaa huomion itseensä. Meilläkin yksi entinen kissa tuli aina sanomalehden päälle makaamaan, jos yritti lukea lehteä.

    VastaaPoista
  2. Jopas tuli minulle taas uutta: nuo muistilaput ja läpälliset kynsikkäät. Tuollaisista tarroista en ole kuullutkaan koskaan enkä ole itse tehnyt läpällisiä kynsikkäitä. Ehkä joskus sitten! 😄

    VastaaPoista
  3. Hauskat nuo läpälliset kynsikkäät. Olen vain tehnyt läoäälliset kämmekkäät. Hyvä juttu staattinen muistilappu. Täytyypä muistaa, kun käy kirjakaupassa.

    VastaaPoista
  4. Nuo läpät on hyvät, pysyy sormet lämpiminä ja voi välillä käyttää kännykkää, kun se on näköjään välttämätöntä aina ja kaikkialla!

    VastaaPoista
  5. Hauskat nuo läpät ja kätevät kännykän kanssa. Pitääkin tehdä Mimosalle tämmöiset.

    VastaaPoista
  6. "Läppäkynsikkäät" - se niiden nimi siis on! Monesti olen ajatellut, että tuollaiset tarvitsisi.
    Hyvän näköiset kynsikkäät ja ihana kissa :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.