tiistai 29. maaliskuuta 2011

Piristyssukat


Eilen illalla sain valmiiksi nämä polvisukat. Hyvä, että olikin jotain piristystä tähän p***a päivään.


Oon sanonut ennenkin ja sanon edelleen, että inhoan pätkä- ym. kuviovärjättyjä lankoja. Mutta tämä "poikkeus vahvistaa säännön": värit oli niin herkulliset, mulle sopivat ja tuolleen kivasti raitaa tekevät, että tämän langan halusin neuloa. Langan ostin taannoiselta visiitiltä Susun  puodista.

Langat: Regia 4-fädig Color 2 x 50 g:n kerä ja kantapäät sekä resorit OnLine´n Linie 3 Supersocke 100 (VV) kauniin punaisena, 24 grammaa. MUTTA sukat painaa vain 110 grammaa.

Puikko: Addi-pyörö 2.5

Malli: perussukka, kärjestä aloitettu, pohkeissa lisäykset sopivin välein

Miten lie huolimattomasti/hätäisesti olin aloittanut sukat kun aloituksessa oli liian vähän silmukoita, jonka huomasin sitten vasta kun olin jo pitkälti neulonut! Kärki oli todella hassu uloke (kuvassa vasen). Purin muutaman kerroksen ja päättelin silmukoimalla. Johan tuli siistit kärjet (kuvassa oikea).


Jalkaosa ja kantapää jälleen kerran Knittyn Baudelaire sukasta. Tää on mun suosikki kärjestä aloitetuissa sukissa.



KS


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.