keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Saatua ja hankittua

Olipas kiva päivä tänään. Tapasin Hagiksessa Marjan, joka vihdoin sai blogiarvontapalkintonsa, Tyylikästä virkaten -kirjan. Ja ajatelkaas, Marja oli tehnyt korviksia ajatellen mun retropuseroa! Sain valita pitkänomaiset tai sydämet, ja mä valkkasin sydämet. Eiks sekin ole retroa "Make love not war" ;) Ja sitt vielä pussissa oli rintarossai samoissa väreissä! KIITOS Marja.

Tölkin klipsuja päällystettyinä!

Noh, ja kun siinä hallinkulmalla treffattiin niin tottakai mentiin Vihreän Vyyhdin Leaa moikkaamaan. Oli mulla kyllä hyvä alibikin, pari kerää lankaa oli tarvis: Bingo! Laatulankaa!

Kaveriksi keltaisille langoille, ettei mun tarvi miettiä riittääkö vaiko ei.

Yhtäjuhlaa -kaupasta ostin peltirasian

Siinä on nyt mun 20 cm:n sukkikset. 15 cm:set on aiemmin samasta puodista ostetussa rasiassa.


Teppanalta sain tunnustuksen. KIITOS! Ja KIITOS Sunflower!


1. Milloin aloitit blogisi?  * 11.3.2005

2. Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?  * Pääasiassa käsitöitä, ainakin talvisaikaan. Kesällä saarielämästä, merestä ja luonnosta.

3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?  * Blogilla on ihanat lukijat, jotka ovat uskollisesti jaksaneet seurata ja pysyneet matkassa monta vuotta! Ja uusia lukijoitakin blogini houkuttelee;)

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen? *  Löysin Internetin ihmeellisen maailman ja siellä kirjoitettiin käsitöistä. Tottakai mä halusin mukaan jengiin!

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?  * Eipä tässä mitään muutoshaluja ole, muuttuu jos muuttuu omia aikojaan, pikku hilljaa.

EDIT: Mä en osaa laittaa tätä kenellekkään erityisesti, niin monia ihania blogeja seuraan vaihdellen listaani. Ken tuntee olevansa "Gorgeous", napatkoon tämän tunnustuksen mukaansa.

Jospa nyt tänään saisin loput pistot ommeltua retron saumoista niin se olis sitt huomenna päällä ku tapaan Veen. Se voi sitt ottaa kuvia ja saatte nähdä senkin valmiina.

KS

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi.