perjantai 4. helmikuuta 2022

Säärystimet

 

Neuloin Millalle säärystimet kun puserostaan jäi runsaasti lankaa. Kuvio on puseron helmakuvio. Tosin ainakin toisessa on yksi kuviokerta vähän vajaa ja taitaa siellä olla muitakin virheitä. Mun on vaikea tajuta mikä väri milloinkin on vuorossa kun kaaviossa on vain tummia, tummempia  ja vaaleampia ruutuja.  Aivoissa ei vaan mene jakeluun, että musta ruutu onkin vihreä tms. Joo, voisin värittää kaavion oikeilla väreilla mutta nyt en viitsinyt. Joskus olen värittänyt.

 

Herkutteluun leivoin taas rapsupiirakan.


Kirjoneulesukkia neuloessa olen oppinut käyttämään langanohjainta! Jee, on se vaan hyvä peli.


Lumisade sakenee ja hämärtää ilman. Hyvä on muistella ja makustella kesää.

KS



5 kommenttia:

  1. Kiva näköiset säärystimet. Minä olen miettinyt itselleni, ja ehkä lahjaksikin, juuri säärystimiä verrattuna polvisukkiin. Polvisukissa pohjat ja kantapäät kuluvat, ja mikä sitten eteen. Säärystimet eivät kulu samalla tavalla ja ovat siten paljon kestävämmät. Eläköön säärystimet.
    Hyvä tietää, että langanohjain on ollut hyödyllinen. Olen harkinnut tuollaisen hankkimista.

    VastaaPoista
  2. Kivat säärystimet. Pitääpä minunkin neuloa. Nyt vanhempana jalkoja kramppaa öisin ja lämpö voisi auttaa

    VastaaPoista
  3. Yösäärystimiin vois olla hyvää se KipuApuSilkkivilla, ainaki Anjalinin lankakaupasta sitä on saanut.

    VastaaPoista
  4. Kivat säärystimet!
    Lohdullista kuulla, että sinullakin on vaikeuksia kirjoneuleen värien suhteen. Minullakin on joskus samanlaisia ongelmia kirjoneuleessa vaikka ei olisi kuin kaksi väriä, niin saa joskus olla tarkkana, että värit menevät oikein.

    VastaaPoista
  5. Hienot säärystimet. Sama ongelma joskus kirjoneuleiden kanssa, kun värit on erit/eripäin kuin on itse suunnitellut.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.