keskiviikko 21. kesäkuuta 2023

Piknikillä ynnä muuta neuleasiaa

Tiistaina olin Neulepiknikillä Hesperian puistossa! Jenny on kokoonkutsujana. Oli kiva iltapäivä eikä helle vaivannut koska olimme suuuuurien puiden varjossa. Hanhen kakkaa tietysti oli mutta sekin oli rutikuivaa, kuten nurmikot, ja mureni jalkonen alla. Taas uusia kasvoja tutuille sometileille. Kiitos seurasta kaikille, tulen toistekin.


Tarja Jussilan kirja Just eikä melkein oli mulla lainassa kirjastosta. Arvasin kyllä etukäteen, että tämä kirja ei ole mua varten mutta halusin kuitenkin katsoa sen. Juu, ihan varmasti hyvä ja antoisa kirja niille, jotka osaavat. Mä vaan en osaa hahmottaa mitä tehdä ja miten siispä edelleen neulon mieluummin valmiista ohjeista just niinku ohjeistetaan, tai ehkä jotain pientä yksinkertaista saatan muuttaa;)


 

Ja sitten vielä yhdet sukat miniälle. Lanka Laines du Nord Paint Sock collection. Millan ostama lanka mutta koska ohutta niin hän ei tykkää neuloja joten tulin apuun. Vielä on hänen lankojaan jonkun verran neulotavana;)



 

HYVÄÄ JUHANNUSTA 

kaikille lukijoilleni!

 Toivottaa KristiinaS

2 kommenttia:

  1. Hienonhienot sukat, minulla ei hermo kestäisi neuloa noin ohuesta langasta.
    Oikein hyvää juhannusta!

    VastaaPoista
  2. Hienot sukat! Neulepiknik on varmasti kiva tapaaminen. Hyvää juhannusta!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.