tiistai 5. joulukuuta 2023

Joulukoristeita

 


Mä laitoinkin jo nyt joulukoristeita paikoilleen. Mitään yltiöpäistä joulua tänne ei tulekaan, vuosi vuodelta vähenee koristelut. Jo edellisviikolla veinkin Kierrätyskeskukseen muutamat valokoristeet, joita en enää käytä. Kerkiävät siellä vielä sesongin myyntiin.

Kukatkin saivat vähän kaunistusta. Pari tonttua siellä on ja ruukulla punainen virkattu suojus.


Viides kalenteri luukku antoi kauniin sinisen kimallelangan. Kiva kun tuli sinistä, sitä mulla on aika vähän ennestään.


Vuosia sitten olen saanut Outilta huopaisia enkeleitä, muutama vuonna parvi kasvoi ja mielessäni ajattelin, että kylläpä se on näitä jaksanut tehdä. Hmm, joskushan se sitten paljastuikin, että nämä ovat tuolta etelämmästä, naapurista meren takaa ;)

Parvi on nyt mun jalkalampun johdossa ja yksi on sitten lampussa, jossa on Pialta saatu kissa ja Marin tekemä Dalahäst, niitä on myös pari toisaalla.

 



Kalenterista tulevat langat ja muut yllärit kerään koriin, jota vahtivat olkipukit. Vieressä on mun ikivanha joulutalo, jossa tuikkii takkatuli.

 

KS

4 kommenttia:

  1. Oi, sinulla on jo joulua sisällä. Minulla vasta laatikossa lattialla. Itsenäisyyspäivää varten laitoin ruokapöydälle sinisen liina ja päälle valkoisen kaitaliinan.

    VastaaPoista
  2. Näistä kuvista sain inspiraation ottaa joulukoristeet esille. Mutta ensi pitäisi vähän siivota. Vai siivoisiko vasta joulun jälkeen?

    VastaaPoista
  3. Ihania lankoja tulee kalenteristasi.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi.